Behandling af reklamationer
Selv om vi gør vores yderste for at producere produkter med lang levetid og høj slidstyrke, så er det uundgåeligt, at der opstår reklamationer.
Når det sker, så vil vi gøre vores bedste for at give den bedste service.

Den bedste service er ikke blot at ombytte et produkt. For hvis fejlen ikke er hos produktet men i brugen af produktet, så vil den opstå igen. Derfor forsøger vi altid at finde den reelle årsag til problemet.

Hvad gør jeg, hvis min jakke/bukser er/føles utæt?
Hvis man bliver våd/fugtig, når det regner, så kan det naturligvis skyldes, at ens vandtætte produkt er utæt. Det kan både skyldes slid eller en fejl i produktet.
Ofte findes fejlen dog ikke i det vandtætte produkt – men ved forkert brug eller forkert underbeklædning.
Derfor anbefaler vi, at man laver en simpel test hjemme under bruseren – så man lettere kan finde fejlen.

  1. Tag en grå trøje/bukser på
  2. Tag dit vandtætte tøj på
  3. Gå ind under bruseren og tænd for vandet
  4. Bliv stående indtil du mener, at vandmængden svarer til et meget kraftig regnvejr
  5. Gå ud fra bruseren og tag dit vandtætte tøj af
  6. Hvis der er gået vand igennem det vandtætte tøj ses det tydeligt på den grå underbeklædning
  7. Er der gået vand igennem, skal du tage kontakt til den butik, hvor du har købt produktet

Kan man imprægnere en utæt jakke/bukser?
Når membranen først er blevet utæt, kan den ikke laves igen.
Man kan godt imprægnere produktet på ydersiden, så vandet igen løber af, men det vil kun holde på få ture – og det bliver hurtigt en dyr løsning.

Her kan du udfylde en reklamationsformular